29 2015: DEBATT MELLAN MIG OCH SVERKER ÅSTRÖM 1998 PÅ SvD LEDARSIDA OM ”DUBBELSPELET

29 mars 2015: DEBATT MELLAN MIG OCH SVERKER ÅSTRÖM 1998 PÅ SvD LEDARSIDA  OM ”DUBBELSPELET”.

Eftersom min debatt på SvD:s Ledarsida i september 1998 med UD:s f kabinettssekreterare Sverker Åström idag nämnts på TWITTER lägger jag här nedan in denna debatt som den ordagrant återges i DAGBOK FRÅN UD Vol 1 kap 20. Vad som sades i debatten mellan mig och Sverker Åström 1998 – för 17 år sedan – är fortfarande viktigt för förståelsen av den utrikes- och säkerhetspolitik som dagens röd-gröna regering för. 

HELA INLÄGGET LIGGER UNDER FLIKEN DAGBOK FRÅN UD VOL 1

Kommentera

